Przed wprowadzeniem e-tron Audi ma więcej szczegółów na temat e-SUV
zdradzać.

Produkcja seryjna Audi e-tron im
Uruchom fabrykę w Brukseli. Pierwszy seryjnie produkowany samochód elektryczny
Ingolstadt o zasięgu ponad 400 kilometrów (według
WLTP) i moc systemu maksymalnie 300 kW powinna zdziałać dużo
radzić sobie lepiej niż konkurencja. Na przykład im bardziej wydajna
Wykorzystaj energię hamowania.

Jak wyjaśniło Audi, nowatorska koncepcja rekuperacji jest
ważny czynnik dla dalekiego zasięgu. To właśnie ma e-tron
ostatnio na Pikes Peak w południowych Górach Skalistych
Dowód: tam e-SUV e-tron ma 31 kilometrów
długie zejście tak dużo energii jest zwracane do akumulatora, że
Potrafi też pokonać mniej więcej tę samą odległość
mógł.

Hamulce dla zasięgu

Według Audi wynikało to nie tylko z dużej różnicy wysokości około
1900 metrów, ale także dlatego, że prototyp e-tron o
rekuperacja do 300 Nm momentu obrotowego i 220 kW mocy elektrycznej.
Odpowiada to ponad 70 procentom jego mocy napędowej, a
Wartość, która według Audi nie została jeszcze osiągnięta przez żaden inny model produkcyjny
Wola.

System rekuperacji może zużyć do 30 procent
Zasięg elektrycznego SUV-a. Po raz pierwszy powinno być
Połącz trzy różne rodzaje rekuperacji:
automatyczna rekuperacja ciągu za pomocą predykcyjnego
Asystenci wydajności, ręczna rekuperacja najazdowa przez
Łopatki zmiany biegów i rekuperacja hamulców z płynnym przejściem
między opóźnieniem elektrycznym a hydraulicznym. Do 0,3 g
prototyp Audi e-tron wyłącznie za pośrednictwem maszyn elektrycznych bez
Rekuperacja użycia hamulca konwencjonalnego, z którym ponad 90
Procent wszystkich opóźnień może zostać pokryty.

Leave a Comment